sea0373l.jpg

 

Päivitys on tosiaan, kaiken muun tavoin, niin suuri urakka ja saavutus, että en edes lupaa kirjoittavani joka päivä. Ja en suostu tuntemaan siitä huonoa omaatuntoa, vaikka oma pää huutaakin, "että etkö sä säälittävä paska pysty siihenkään?!" Mun blogi, mun paha kausi, ole hiljaa pää!

Kaikki vain on. OnOnOnOnOnOn. Harmaata ja ikävää. Tarkoituksettomuus ja tyhjän päällä lentäminen, jälleen kerran. Uudet iltamasislääkkeet ovat kamalia. Aamulla en pysty edes harkitsemaan sängystä nousua, koska huimaa, silmät harittavat, törmäilen huonekaluihin, tiputtelen esineitä ja kompastelen. Myöhemmin, kun pää edes jotenkin kestää koossa (sumussa tosin vieläkin ja koordinaatiokyvyn menettäneenä), yritän sängystä ylös, mutta sitten iskee todellisuus ja tarkoituksettomuuden tunne: miksi oi miksi nousisin, tässä on enää puolipäivää ja sitten voi ottaa lääkkeet uneen. En ole käynyt suihkussa pariin päivään, hiusväri odottaa edelleen ottajaansa hyllyn päällä, ja tänäänkään en käynyt kuin pikakaupassa, sunnuntaina en sitäkään.

En osaa kertoa mitään uutta tai hienoa tai mullistavaa tai edes arkista. Tämä on minun mukaelääni nyt ja siinä ei tapahdu mitään. Enkä minä edes jaksaisi tai pystyisi tai ei minua enää edes huvitakaan. Jei. Ole nyt sitten aikuinen tässä ah niin ihanassa aikuisen tavoin eletyssä arjessa..

Viikonloppu meni kaiketi perisuomalaiseen tapaan: juodessa, maatesssa, itkiessä, yksin. Kuinka huippua. Jotain radikaalia tarvittaisiin nyt, mutta en jaksa ryhtyä mihinkään. Ehkä mä olen keski-iässä jo ihan makuuhaavoilla, näytän villiintyneeltä hippimummolta, joka kantaa kaupasta alkoholia ja ristikkolehtiä, ja joille ihmiset nurkan takana tirskuvat "kun se haisee niin pahalta" ja koska"se on se hullu akka tosta kylältä, kuullittekste et se on OIKEESTI ollu jossain pöpilässä". Haha. Eihän tuohon mielikuvaan ole pitkä matka nytkään.

Oikeesti ei naurata kyllä yhtään. Tää on hemmetin surullista, hankalaa, tyhjää ja yksinäistä.

Että tulinpa sitten taas kertomaan, kaiken minkä jo tiesitte. Egoistinen masentunut paska.

bad.jpg