Tiinalta kopsattu paremman puutteessa...:

10 vuotta sitten minä...
1. kävin rippikoulun, enkä juurikaan pitänyt siitä.
2. asuin vanhempieni luona pikku kyläpahasessa.
3. olin ensimmäisissä kesätöissäni kukkakaupassa.

5 vuotta sitten minä...
1. opiskelin yliopistossal
2. seurustelin toisen kerran VAKAVASTI.
3. sairastuin toiseen, kolmentaan, neljänteen (kuka niitä laskee) masennusjaksooni.

3 vuotta sitten minä...

1. Muutin toiseen kaupunkiin.
2. Vaihdoin opiskelut ammatillisiin opintoihin.
3. Sain parhaat ystäväni tähän menessä.

Vuosi sitten minä...

1. Uskoin löytäneeni oman työurani. (uskon vieläkin)
2. Seurustelin vakavasti. Rakastuin.
3. Aloin laihtua, masentua ja kärsiä unettomuudesta.

Tähän asti tänä vuonna minä...

1. Olen ollut saikulla.
2. Olen vihannut itseäni enemmän kuin aikoihin.
3. Olen ollut enemmän  yhteyksissä sisaruksiini kuin pitkään aikaan.

Eilen minä...
1. Ostin kengät.
2. Join valkoviiniä.
3. Soitin siskolle.

Tänään minä...

1. Ostin naamiaisasusteita viikonlopulle.

2. Poltin tuoksukynttilöitä.

3. Vein ystävälle naapuriin särkylääkkeitä ja panadol hotteja.

 Huomenna...
1. Teen erään projektin loppuun.

2.Viimeistelen naamiaispuvun.

3. Käyn ystävien kanssa kahvilassa.